Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Aleksandar Vučić: Tvrdnje Sergeja Trifunovića su kafanska izmišljotina; Bojkot izbora neće dovesti u pitanje legitimit rezultata izbora

Komentari (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 14 oktobar 2019 15:24
poruka
Bojkot je za tebe najbolja medicina. Resicemo se tebe i tvoje vlasti, politicki narvno..
Za manje od god. dana nece vise biti ovog mlacenja prazne slame i zaludjivanja, a pink tv zbog dugova i neplacenih poreza, odlazi u istoriju. Za 10 god. Mitrovici ce biti puka sirotinja.
Preporuke:
78
20
2 ponedeljak, 14 oktobar 2019 15:29
Miki
Izdajico Vučiću ti ostaješ na vlast jer nemamo za koga da glasamo. Svi ste vi isti samo gledate svoj džep. Pred izbore obećavate sve i svašta a kada dođete na vlast tada gledate samo svoj džep.
Preporuke:
80
16
3 ponedeljak, 14 oktobar 2019 15:39
penzioner Cviko,
Oko pedeset odsto? To i jeste problem jer ta brojka omogućava da manjina koja izađe, način nije bitan, pobedi većinu koja nije izašla. Gde je tu legitimnost i volja građana. Hajde da se jednom posvetimo pitanju zašto građani ne izlaze odnosno bojkotuju izbore? Ignorisati te građane je bezobrazluk.
Preporuke:
43
20
4 ponedeljak, 14 oktobar 2019 15:44
Ratko
Verujem Sergeju, jer je SNS na prošlim izborima nudila 2000 dinara, mom članu porodice, ako im da svoj glas. Dakle, ako se manipulator preporučuje vetrenjačama, mislim da ga iste neće odbiti.
Preporuke:
73
19
5 ponedeljak, 14 oktobar 2019 15:48
Lažov kaže drugome...
... da je lažov.

Rekla koza zecu da mu je - kratak rep.
Preporuke:
48
20
6 ponedeljak, 14 oktobar 2019 15:51
Aleksandar Neki Drugi
Staljinisticka svinjo.
Poverenik zahteva prekršajni postupak protiv Crvenog krsta: Miša Vacić neovlašćeno pristupio ličnim podacima
https://insajder.net/sr/sajt/vazno/15816/poverenik-zahteva-prekr-ajni-postupak-protiv-crvenog-krsta-mi-a-vaci-neovla-eno-pristupio-li-nim-podacima.htm
Preporuke:
34
14
7 ponedeljak, 14 oktobar 2019 16:18
Deda Mile ima farmu
Još jedna doza za i onako zaluđene! Do sada je sa raznim EU emisarima pokušavao kao na lep način da prevari opoziciju, a sada je otišao korak dalje i počinje otvoreno da preti da će lažirati izlaznost!
Preporuke:
50
21
8 ponedeljak, 14 oktobar 2019 16:27
nenad
Vladace Vucic jos decenijama.
Zar ne razumete, svaki Srbin je Vucic!
Preporuke:
57
41
9 ponedeljak, 14 oktobar 2019 16:40
Dijagnoza: Odbegli iz Laze Lazarevica
Da li ce arapsko privatno obezbedjenje nadgledati slobodne izbore u Srbiji?
Preporuke:
41
7
10 ponedeljak, 14 oktobar 2019 16:43
Trifunovic i njegovi
meni SrBinu nikada nisu prodavali beli bUbregi za dzhigericU.
TI, "crkva" Irineja, i tvoji sendvichari, Ulebljeni, Upelenjeni i Usendvichareni ste napravili vecu shtetu Srbiji, SrBkinjama i SrBima nego li Turci za 5 vekova.
NIKADA moju glavu nebi stavio u tvoju torbu, verovatno nebih ni u Sergejevu, ALI on ima integritet shto ti jednostavno nisi sposoban da imash.
Po chemu se ti razlikujesh od Pavelica, Kvaternika, Starchevica i Luburica, naprimer?
Preporuke:
40
6
11 ponedeljak, 14 oktobar 2019 16:44
Feudalizam je naša budućnost
Biću ozbiljan, neću o njegovim "dokazima" da je Sergejeva priča kafanska, Vučić samo lupa a dokaze ne nudi, ali ovo je važno: ne zanima ga da li će opozicija bojkotovati izbore i napustiti sve institucije, ali kosovskom režimo, koji namerava da zabrani Srpsku listu preti da će u tom slučaju svi Srbi izaći iz institucija vlasti na Kosovu, "što će biti katastrofa". Slažem, kad sam pobediš na izborima sa 98 koma 5 odsto, Srbija će ući u katastrofu, koja će to demokratska država hteti da bude saveznik Srbije? Ne verujem da Erdoan može da zameni Evropu, možda će moći ako se vratimo u vreme izgradnje ćuprije na Drini.
Preporuke:
31
5
12 ponedeljak, 14 oktobar 2019 17:06
Oposum
Au kakve gluposti. Ovoga puta moram da se složim s ovim bednikom. Zaista je suludo da neko Sergeju daje novac i to koliki, pola miliona evra, da bi bio "konstruktivna opozicija". I bez tog novca Sergej je jednostavno IDEALNA "opozicija" bilo kome, jer ono šta je on radio u prošlosti i šta sada radi je samo po sebi DNO DNA i nije potreban nikakav novac da bi od njega napravio najgoru opoziciju ikada. On i njegov brat Branislav koji cepa srpske zastave su IDEALNI za opoziciju bilo kome i sa njima kao rivalima može pobediti i najgori ološ. Uostalom, ja mislim da je i ova nenormalna pričica o tih pola miliona evra potekla iz zajedničke kuhinje Vučića i Sergeja naravno, verovatno su se dogovorili da puste ovu priču za glupe sendvič zombije ko fol Vučić nudi ogroman novac a Sergej odbija jer mu je Srbija na srcu. Još samo da im se Branislav priključi sa jedom od pocepanih srpskih zastava koje cepa non stop i sve SUUPEER, bolji rijaliti od tog sumanutom Bugojancu ne treba.
Preporuke:
15
19
13 ponedeljak, 14 oktobar 2019 17:32
Trif
Trifunović je pogriješio jer je izbjegao standardnu proceduru koju bi svaki građanin koji poštiva zakon napravio. Trebao je nazvati policiju i tužilaštvo ili najbolje ured ministra policije i prijaviti da ga neki funkcionera SNS želi podmititi. Ne sumnjam da bi ministar postupio drugačije nego hapšenjem korupcionaša iz vlastitih redova
Preporuke:
20
7
14 ponedeljak, 14 oktobar 2019 17:42
Ja a ko bi
Kako da Sergio tek sada o tome `zbori`! Ja ``zborim`` već pet godina i niko ni na šta ne reaguje! Spletke,srpske spletke zajedno još sa nekima koji nisu Srbi! Nema kantar ni za koga! Do daljnjeg!
Preporuke:
13
3
15 ponedeljak, 14 oktobar 2019 17:44
crni 5 oktobar
Sergej Trifunović je tokom '90-ih godina 20. veka učestvovao je na brojnim skupovima protiv režima Slobodana Miloševića.Trifunović se priključivao kampanjama Demokratske stranke sa ciljem da smanji Srpskoj radikalnoj stranci šanse za pobedu. Na izborima za predsednika Srbije 2017. podržao je Sašu Jankovića. Sergej Trifunović kaže da su Srbi u Srebrnici izvršili genocid. Sergej želi Srbiju u EU.
Preporuke:
37
8
16 ponedeljak, 14 oktobar 2019 17:52
Ne moze mene niko da bojkotuje, ja sam faktor progresa u svetu, naslednik Cercila, Tita i Benita
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je da je tvrdnja predsednika Pokreta slobodnih građana Sergeja Trifunovića da mu je nuđen novac da bude konstruktivna opozcija "kafanska izmišljotina i laž koju ni pas s maslom ne bi progutao" i kako veruje da će tužilaštvo ispitati takvu tvrdnju.

Hoce tuzilastvo, ako mu ti nalozis! Za mnogo ozbiljnije stvari nalozio si tuzilastvu da ne ispituje sta se desilo, ili da umesto stvarnog krivca, koji plati da ne bude procesuiran, nadje toboznjeg krivca! Koliko ubistava, nasrtaja na ljude i imovinu nije reseno!? Niti ce biti, jer si uglavnom ti bio inspirator tih nepodopstina! Ti si hodajuce zlo, koje viri sa svakog ekrana u Srbiji! Uskoro ces iskakati i sa onih malih ekrana na mobilnom, nece mobilni moci da se ukljuci dok se ne ukuca sifra koja sadrzi odredjeni broj tvojih zazarenih, lazljivih usana! Umesto tacke na tasteru ce se koristiti slika tvog ljutitog, pravednickog oka! Pocece tad zlatno doba, imacemo tebe i nista drugo!
Preporuke:
22
3
17 ponedeljak, 14 oktobar 2019 17:53
budjavi
Nisu TAKSISTI problem.
Problem je CAR GO.
SNS zamena teza.
Tako ih uci BLER!
Preporuke:
29
5
18 ponedeljak, 14 oktobar 2019 18:10
Bojan, Priština
5. oktobar – DAN OKUPACIJE SRBIJE!
Tim Maršal u knjizi „Igra senki –petooktobarska smena vlasti u Srbiji” piše: „Amerika, Britanija i Nemačka potrošile su više od šezdeset miliona dolara na finansiranje opozicije… Bi-Bi-Si je omogućavao prenos programa Radija B92 na veću razdaljinu, a nemački Dojče vele je pomagao najmanje jednim opozicionim novinama tako što je plaćao papir i štampu”.
Na pitanje odakle mu podatak da je Zapad potrošio 60 miliona na organizaciju 5. oktobra, Tim Maršal je bio izričit:
“To nije nikakva tajna, dovoljno je videti dokumenta američkog Kongresa. To je ukupna suma koja je potrošena u Srbiji, na primer, za štampanje materijala, za obuku, trening, putovanja, izbore… U kreiranju Otpora, na primer, direktno je učestvovao američki pukovnik koji ih je u Mađarskoj snabdevao svim i svačim, a ponajviše parama.
Preporuke:
51
5
19 ponedeljak, 14 oktobar 2019 18:11
Bojan, Priština
2 . Događajima koji su se odigrali 5. oktobra 2000. prethodila je velika priprema. Niko od milion ljudi koji su tog dana bili u Beogradu nije se, tek tako, probudio i došao na ideju da dođe u prestonicu i spali zgradu parlamenta. To je moralo da bude dobro organizovano. “
Dakle, od 5 oktobra 2000 i tzv. “demokratskih promena“ Republika Srbija je samo nominalno suverena država,odnosno spolja gledano poseduje sve činioce nezavisnosti ali je u stvari pod kontrolom i posrednom vlašću stranih sila – SAD i pojedinih zemalja EU, tačnije onih zemalja koje su finansirale petooktobarske promene kako bi na vlast dovele političare koji će im biti poslušni i raditi u skladu sa njihovim interesima.
Preporuke:
55
5
20 ponedeljak, 14 oktobar 2019 18:12
KIKI
Izbori su farsa , unaprijed se zna rezultat . Fujjjj av…
Srbiju je zajahao najgori ljudski i politički šljam poslije 5. oktobra 2000 .
TA VLADA je SRAMOTA Srbije"- sistematsko rešenje/ izgubljen slučaj neznanje, nesposobnost i nekompetentnost "!
Ali ipak…:) Svako treba da misli svojom glavom . Šta, VI očekujete od tog šibicara VUČIĆA ?
Preporuke:
38
2
21 ponedeljak, 14 oktobar 2019 18:53
Ah
U kaljuzi oduvek najviše cveta najveća hulja tako da je ovo prirodni ambijent za Vučića - intrige, korupcija, propaganda, zavere svo blato koje ima će upotrebiti da ukalja sve. Nemoguće je sa njim ući u klinč u blatu a ostati čist.
Ponekad izgleda da bi najpametniji potez za opoziciju bio da ga ignoriše i da se obraća narodu i ne pominjući Vučića. To ne znači da treba ćutati o korupciji i njegovim čaušima, samo da treba ćutati na budalu i ostaviti psihijatrima da ga leče kad se narod opameti.
Preporuke:
23
3
22 ponedeljak, 14 oktobar 2019 18:54
gori mu pod nogama
ko je arhi lazov u ovoj zemlji i ko prosipa lazi koje samo botovi i sendvicari mogu da progutaju - zna se. sergeju, progovori. ako te bojkotuju neces imati ni legitimitet a ni legalitet.
Preporuke:
17
1
23 ponedeljak, 14 oktobar 2019 18:54
@crni 5 oktobar
SloBoda znachi SloBoda, pogotovo za neIstomishljenike.
VrnUli ste se "slobodama" koje ste imali pod Pocorekovim kaplarom i bechkim konjUsharima.
Preporuke:
7
10
24 ponedeljak, 14 oktobar 2019 19:04
naravno
Sve što našem vođi ne prija je kafanska izmišljotina.
Preporuke:
13
1
25 ponedeljak, 14 oktobar 2019 19:06
Deda Mile ima farmu
Aktivnost botova dovoljno govori da je Sergej pogodio u metu!
AV koji stalno ističe ozbiljnost i odgovornost, po ko zna koji put se spušta na nivo alapače i sokačare i, pomoću naručenih pitanja novinara, rešava svaku aferu. Ostaje nejasno čemu nervoza i demantiji glupih kafanskih priča od strane nekog koji ima svega nekoliko % podrške i čije izjave ne vidi i ne čuje 70% građana Srbije usled medijskog mraka? Zbog čega nije reagovalo Tužilaštvo nego čeka dozvolu od AV?
Preporuke:
22
24
26 ponedeljak, 14 oktobar 2019 19:15
Deda Mile ima farmu
@ Oposum
Jesi li ti gledao tu famoznu predstavu u kojoj Sergej cepa srpske zastave, ili si to saznao od Informera, Alo-a i sličnih blatoida?
@ Bojan, Priština
Jesi li ti pobegao iz Prištine za vreme vlasti Slobe Miloševića i posle Kumanovskog sporazuma ili posle 5.oktobra? Kad su Ameri ušli na KiM?
Preporuke:
11
32
27 ponedeljak, 14 oktobar 2019 19:17
Turas
ponedeljak, 14 oktobar 2019 15:51Aleksandar Neki Drugi
Nije pametno vređati tovariša Staljina poređujući ga sa autsajderima srbske komične polit-scene .
Između ostalog Vučić je sada rekao istinu što se Sergeja tiče . Dečko navija za Zapad - to je njegov problem .
Preporuke:
22
6
28 ponedeljak, 14 oktobar 2019 19:28
Deda Mile ima farmu
@ Oposum
Izvini nije Sergej nego Branislav?

@ Bojan, Priština
Događajima koji su se odigrali 5. oktobra 2000. prethodila je velika priprema. Niko od milion ljudi koji su tog dana bili u Beogradu nije se, tek tako, probudio i došao na ideju da dođe u prestonicu i spali zgradu parlamenta. To je moralo da bude dobro organizovano.
Da, u pravu si. Velika priprema koja je trajala 10 godina. Bilo mnogo lepo, inflacija,plate od 5 maraka, beda, ratovi, bombardovanje, krimosi sa db značkama koji drogirani gaze majke i decu u kolicima jurcajući gradom, ubistva, pljačka devizne štednje i društvene imovine, tajkuni Karić, Beko, Mišković, zime bez struje, bez grejanja, bez mleka za decu i lekova u apotekama... Stvarno je bila potrebna velika priprema da milion ljudi iz čista mira u zlatnom dobu dođe u Bg?!
Preporuke:
12
30
29 ponedeljak, 14 oktobar 2019 19:30
crni 5 oktobar
Deda Mile ima farmu
Aktivnost botova dovoljno govori da je Sergej pogodio u metu!


Sergej Trifunović tvrdi da su Srbi u Srebrnici izvršili genocid. Pa dali je Sergej SRBIN dali voli SRBE ??
Preporuke:
22
5
30 ponedeljak, 14 oktobar 2019 19:32
za dedu Mileta
Zato što je RJT kućni prijatelj sa AV.
Preporuke:
5
1
31 ponedeljak, 14 oktobar 2019 19:45
Konobar
SNS sekta i Vučije blato, kaljuga...stvirili su je jer su od blata sazdani...i u blatu i milju opstaje bagra...i blatom malterišu iko da im ukaže na kaljugu.Što je po merilima morala po G. Isusu to je za bagru laž...i tako bagra koju deceniju truje narod promenom istine.Junak iz Feketića to radi, njemu treba nešto drugo, ne lečenje kod Laze...za glavu čiji softver projektuje zlikovac...blej!

Opozicija da bude složna, da ignoriše Vučića, i jednu po jednu, po gradovima Srbije ... Otkazivati poslušnost bagri...
Preporuke:
17
1
32 ponedeljak, 14 oktobar 2019 20:04
Miki
Deda Mile ima farmu
@ Bojan, Priština
Događajima koji su se odigrali 5. oktobra 2000. prethodila je velika priprema.
Da, u pravu si. Velika priprema koja je trajala 10 godina. Bilo mnogo lepo, inflacija,plate od 5 maraka, beda, ratovi, bombardovanje.


Sada inflacija, rat i beda u Siriji pa dali je Asad kriv za probleme u Siriji ?? Sve probleme u svetu su izazvali SAD i NATO. Da SAD i NATO nisu izazvali rat u SFRJ sada bi svi građani Balkana bila sa osmehom na licu.
Preporuke:
28
5
33 ponedeljak, 14 oktobar 2019 20:06
Gospodar Zarin
Bojkot bato, bojkot.
Sergej je bezvredan, ali to je nebitno.
Nećeš prati ruke sa nama.
Bojkot terapija za Musolinija.
Preporuke:
13
0
34 ponedeljak, 14 oktobar 2019 20:12
Deda Mile ima farmu
Molim administratore da nik pod imenom crni 5.oktobar banuju zbog vređanja
Preporuke:
5
20
35 ponedeljak, 14 oktobar 2019 21:34
@ Miki
Rat u SFRJ su izazvali Radikali, četnik je otrovao slovensko partizansko studentkinju, koja je bila izabrana od Tita 74te u Kumrovcu . Srbiji ide sve nizbrdo . Zašto ovolika mržnja među Srbima od 74te do danas ?!
Preporuke:
2
11
36 ponedeljak, 14 oktobar 2019 21:35
Nista ne razumem
Naprednjacki dousnicko-izdajnicki olos je raskrinkan. Vodja napredne bande se preznojava. Cak i pre istrage ko je nudio mito, primitivcina se oglasava da preti pravosudju i salje im sifrovanu poruku "ni pas sa maslom,..", nemojte slucajno da se drzite zakona kao pijan plota. Da li pripadnici naprednog kartela, a radi se o vise stotina hiljada ljudi koji imaju poslovno-kriminalne kombinacije, svesni kakvu im bedu na vrat donosi njihov krimi bos? Da li misle da ce nezasluzene prinadleznosti, nezakonito stecenu imovinsku korist, privilegije moci da zadrze i da nece biti pozvani na odgovornost?
Preporuke:
13
6
37 utorak, 15 oktobar 2019 12:41
Turas
@ ponedeljak, 14 oktobar 2019 20:12Deda Mile ima farmu
Dedo , što ne ideš u pemziju , da pratiš Marića i "ćirilicu" možda i naučiš ? Elem , mišljenja koja ti se ne sviđaju ti bi da banuješ ? Isti si kao i Vučić .
Kada bi mi u Srbiji uvažavali MIŠLjENjA svojih oponenata i razgovarali o njihovoj ispravnosti , na toj osnovi gradili STAVOVE , bilo bi nam kao narodu bolje . U svakom slučaju . Tvrdoglavo sprovoditi svoje mišljenje - KAO PREDSEDNIK- vodi raskolu i haosu .
Neki su džaba ostareli .
Preporuke:
8
2
38 utorak, 15 oktobar 2019 14:09
P.S.
TURAC DEČKO IZ MOSKVE, DEČKO IZ UDBE, DEČKO SA POSLEDNjIM MSILIMA I NAMERAMA.
Preporuke:
1
3
39 utorak, 15 oktobar 2019 14:38
Turac
Vidimo kako ste vi uvalžavali tuđa mišljenja - Stambolić, Dado, Ćuruvija...od Marića ćirilicu ne možemo da naučimo, tom smeću vi pripadate. Vi ste kočničar promena, najveći udbin sin naroda i narodnosti.
Preporuke:
3
1
40 utorak, 15 oktobar 2019 15:55
Deda Mile ima farmu
@ Turas
O čemu ti pišeš? Pozivaš se i veličaš Staljina a predstavljaš se kao srpski nacionalista pravoslavac?! To je totalno šizofreno jer komunizam i srpski nacionalni interes nikada nisu išli zajedno! Tebi je svejedno jer misliš da se komunizam borio protiv kapitalizma isto kao što se i pravoslavlje borilo protiv zla! Nemaš ti pojma! Komunizam je metastaza kancera koji je trebalo da uništi pravoslavlje, pre svega porodicu, crkvu,državu, naciju i sve tradicionalne vrednosti! Veličati šumskog razbojnika, nepismenog zlotvora koji je pobio milione pravoslavnih, pre svega Rusa i biti pravoslavac i srpski nacionalista je nespojivo!
Preporuke:
2
6
41 utorak, 15 oktobar 2019 16:18
Deda Mile ima farmu
@Turas
Nije ni čudo što ne znaš ništa jer se ti, bar po sopstvenom oriznanju, obrazuješ i edukuješ pomoću "Ćirilice" i Marića, a verovatno su ti Informer, Alo i Srpski telegraf lektira! Sjajno, sjajno...Ako tako nastaviš moći ćeš da napišeš uskoro neku knjigu kao Vesić, ili da doktoriraš kao Mali i Stefanović!
Preporuke:
1
6
42 utorak, 15 oktobar 2019 20:00
Miki
Deda Mile ima farmu
@ Turas
O čemu ti pišeš?



Deda Mile , Tebi smeta Turas, ja , Bojan Priština, Beograđanin, Zvonimir Bgd . A zašto smo mi tebi trn u oko ? Pa zato što mi volimo Slobodana Miloševića.
Preporuke:
5
0
43 utorak, 15 oktobar 2019 22:00
Turas
@ utorak, 15 oktobar 2019 20:00Miki
Deda Mile ima farmu
@ Turas
O čemu ti pišeš?
Miki , nisam ja ljut niti mi smeta "Deda Mile" Ne volim naziv "farma" , podseća me na onaj rijaliti bofluk . Deda je pomešao ideologiju sa patriotizmom . Ja smatram da je tovariš Staljin oličenje jedne neophodnosti , vremena , koji je stvorio SSSR i spasao svet (i pravoslavlje)od nacizma , koji je počeo ponovo da buja (vidi komšije). Ja jesam nacionalista, ali ne mogu da negiram istoriske činjenice , koje vidim , svako tumači na svoj način . Žao mi je kada me moji Srbi ne razumeju . Ali daće Bog da se Srbi slože . Pozdrav .
Preporuke:
1
0
44 utorak, 15 oktobar 2019 22:00
teletabis
E pa kad si stipsa onda se razvlači po novinama i društvenim mrežama i lupetaj na televizijama. Za 10 miliona evrića svako bi razmislio o ponudi.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner